איך יוצרים קיר גלריה מושלם?

einat fromovitch

Posted on מרץ 06 2021

אז איך בדיוק יוצרים את קיר הגלריה המושלם?  איך בוחרים את התמונות הנכונות עבורכן מתוך מבחר ענק של תמונות? 

 

+ אז בואו נתחיל לדבר על העיצוב הכללי של הבית. איזה עיצוב בחרתן? (מומלץ ממש לעשות רשימה). 

האם החלל שלכן הוא כפרי/ חמים? נורדי קריר? מעורבב סגנונות ואלמנטים ישנים וחדשים? ואולי אולטרה מודרני? לא קשה לפענח את הסגנון, אבל חשוב מאוד להגדיר אותו כי בהמשך נבין מה חסר בחלל, אילו צבעים ואיזה סוג אומנות ואז יהיה לנו קל יותר להתאמה. 

 + מה תרצו לשדר? מה אתן רוצות שהקירות שלכן ישדרו כלפי חוץ? (כן, כן.. יש להם אישיות משל עצמם). היתרון בקירות הגלריה שהן מונות לרוב בין 3-8 תמונות ואפשר לשחק עם הסגנונות, לשלב בין משהו אווירתי יותר, למשהו פיגורטיבי, או מוטיבים גרפיים עם אלמנטים מהטבע, צילומים מעניינים, וכך אפשר לייצר קיר גלריה מאוד אישי, שיהיה רק אצליכן, ויהיה מורכב מהרבה סגנונות שונים שיתרמו למראה ה"וואו" הזה שכולנו מחפשות כשנכנסים הביתה, בעצם האפקט הזה הוא בעצם המעבר מההגדרה של "דירה"/"חלל פנים" ל>> בית :) 

 + אם יש לכן הרבה תאורה טבעית, ותאורה מלאכותית, ואתן בכיוון חלונות מזרח/ דרום שבעצם אלה צדדים חמים הסופגים קרינה, מחממים את הדירה ויוצרים הרבה השתקפויות. 

אז יש לקחת בחשבון ואולי לחשוב על לקחת קנבס ממוסגר? או אולי להעמיד את התמונות באיזושהי קומפוזיציה שלא משתקפת בחוזקה. 

 + גודל, גודל, גודל, גודל. ממש ממש חשוב להבין את גודל החלל, ולא להגיד: "בסביבות ה-4 מטר... הגובה סטנדרטי, בערך 2.7 מטר.. לא לא. חשוב להבין בדיוק את מידות החזית. אורך הקיר, וגובה הקיר. תמונות קטנות בחלל גדול פשוט יבלעו, ולא יקבלו את הנוכחות שלהן וחבל על טעות קטנה של חישוב לא לצלוח את ההעמדה של התמונות. תמונות גדולות מדי, גם יצרו מראה לא ברור, מראה גס, וכנראה לא את התוצאה שאתן מחפשות (או אני). 

אז אל תשכחו ותקחו בחשבון את גודל החדר והקירות, ותתייעצו איתנו . 

 +גם למסגרות יש תפקיד באומנות עצמה. הן ממסגרות את הפרינט, ומייצרות את הקו הסופי. אז תשקיעו קצת זמן גם לתכנן את המיקס, השילובים של המסגרות. 

אפשר סוגים שונים, אפשר עוביים שונים וגימורים שונים, בעיניי זה רק מוסיף לאקלקטיות המדליקה של הקיר, אבל שוב, תלוי עיצוב החלל. 

 

 לסיכום, בחרתן את יצירת האמנות שמעניינת אתכן, שמרעידה את עולמכן? או אולי מספר תמונות קטנות לסלון המעוצב בצורה מינימליסטית? ואתן מתלבטות, אילו תמונות לחבר להן? האם בחרתן נכון? כיצד להתאים את התמונה החדשה לעיצוב הקיים, אל תחששו להתייעץ! אנחנו ממש ממש כאן ואנחנו אוהבות שהכל מתאים  בול, אבל בול לטעם שלכן, לקירות שלכן, לבית שלכן.

 

לעוד פוסטים