דירה פסטלית במיוחד לזוג הצעיר - הילה ברונשטיין

Common Partner

Posted on ינואר 03 2023

  1. ספרי לנו על עצמך. על מי שאת בתור מעצבת, האני מאמין שלך? 

כמעצבת, אני מרגישה שאני עוזרת לאנשים להקים בית בישראל, אני מאוד מחוברת לפן הציוני שלי ומרגישה שאני עוזרת לאנשים להקים בית במדינתינו הצעירה, וליצור לעצמם זהות וחיים.

 

צילום: אמיר ארליך

 

על הפרוייקט: ספרי לנו על הדיירים, ודרך עיצוב הבית שבחרת, ועל הקשר ביניהם  

את הדירה הזו עיצבתי לזוג צעיר עם 2 בנות קטנות, 

אני מרגישה שיש קשר ישיר בין החיים האינטנסטיבים שלנו, 

ילדים, משפחה, עבודה, ריצות, משימות - והמטרה שלי בכל פרויקט גם זה- לתכנן בית שקל לתחזק אותו והוא משרת את הצרכים של הלקוחות שלי בעומס היום יומי ומקנה להם פינה חמה בסוף היום.

 

 

  1. מה החשיבות של התאמת האומנות לבית? וגם, כמה הקדשת לבניית לוח השראה ?וצבעוניות בתהליך העיצוב? האם לפי דעתך האלמנטים מהווים שלב יסוד בתכנון?

בהחלט! יש את הפן התכנוני והפרקטי בתהליך אבל חלק בלתי נפרד ממנו הוא העיצוב והאסטטיות, אני בודקת עם הלקוחות, מה הם אוהבים, מה עושה להם נעים, ולפי זה בונה פלטת צבעים וחומרים שבאים ליידי ביטוי בריהוט וגם באומנות

  1. מה היה לך הכי כיף בפרוייקט? ובכלל איזה שלב את הכי אוהבת בתהליך העיצוב?

אני אוהבת את שלב התכנון, הפאזל, להוריד קירות או להזיז על מנת ליעל את השטח ולמצוא פתרונות אחסון ופתרונות פונקציונאלים אחרים, אני אוהבת גם את שלב ההורדה ממחשבה ומהמחשב - לשטח - הלכה למעשה, הצבעים, החומרים, האוירה מרעיון למציאות.

 

  1. מה הדבר הכי קשה/ מאתגר?

כשאני מתחילה תהליך אני רואה את הנולד, את התוצאה אני כבר יודעת מה יהיה נכון וטוב עבור הלקוחות שלי. עם יד על הלב ואולי לא ׳פוליטיקלי קורקט׳, ואני מבינה שזה חלק מהעיניין, - החששות של הלקוחות, החרדות, שגורמים לתקיעת התהליך ובסוף חוזרים למסקנה הראשונה שלי. 

 

לסיכום, אני מודה כל יום על מה שבחרתי לעשות, על העצמאות שיש לי ועל החיים :)

לעוד פוסטים